2011. május 31., kedd

EREDETI Converse tornacipő akció! 39 -es 25cm - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Nagyon divatos, kényelmes,  garantáltan eredeti (nem úgy mint amiket itt a vaterán lehet olcsón megvenni) CONVERSE cipő, akciós áron eladó!
A cipőt rendeltem, nem tudtam felpróbálni és biztonsági okokból inkább 39-est rendeltem. Nem kellett volna, sajnos túl nagy az én lábamra. Éppen ezért nem is tudtam hordani, csak 2-3szor volt rajtam a cipő. Ez tényleg megéri! Szinte MAKULÁTLAN állapot!
Karcmentes, ki is mostam.
A pénz számlámra érkezése napján feladom az árut, ami az esetek 99%-ban másnapra oda is ér.
Személyes átvétel lehetséges Budapesten, a XIII. kerületben az Árpád hid lábánál (pontos cimet ide nem irhatok).
A postai dijakból engedni nem tudok. Kérlek, ha ezzel nem értesz egyet, ne üsd le a terméket!
Köszönöm a megértést!
Nézd meg a többi termékemet is!
Ha szeretnél értesitőt kapni az újonnan feltett termékeimről, iratkozz fel a termékfigyelőre a nevem mellett található i+ -betűre kattintva!



Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Az aukció vége: 2011-05-29 18:00
. EREDETI Converse tornacipő akció! 39 -es 25cm - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Fontos